.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح "گرگان بدون متکدی"

رئیس کمیسیون فرهگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان از بررسی طرح سه ماه گرگان بدون متکدی برای اجرا در این شهر خبر داد.

به گزارش مهر، عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر شنبه در حاشیه در یکصد و نود و پنجمین جلسه کمیسیون فرهگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان افزود: کلیات طرح پس از بحث و تبادل نظر مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد با توجه به مصوبه شورای عالی اداری کشور اقدامات لازم در خصوص تشکیل ستاد مبارزه با تکدی گری با حضور مسئولان مربوطه به عمل آید.
وی در ادامه فقر، بیکاری، عدم تأمین اجتماعی، عدم تحقق عدالت اجتماعی، مهاجرت، اعتیاد و عادت را از جمله عوامل اصلی پدیده تکدی گری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: رضایت مندی شهروندان، پاک نمودن نسبی چهره شهر از این پدیده و تربیت و اصلاح افراد دستگیر شده در مراکز تربیتی و امکان بازگشت آنها به آغوش خانواده از مهمترین آثار اجرای این طرح است.

چراغعلی گفت: در یکصد و نود و پنجمین جلسه کمیسیون فرهگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان از بانوان فوتبالیست عضو تیم ملی به خاطر پاسداری از ارزش های اسلامی و رعایت حجاب تقدیر شد.

وی گفت: بانوان فوتبالیست تیم ملی کشورمان پس از حضور در مسابقات مقدماتی المپیک لندن در کشور اردن به دلیل اجازه ندادن مسئول بحرینی این رقابت ها برای استفاده بانوان ایرانی از پوشش اسلامی در مسابقات شرکت نکردند.

رئیس کمیسیون فرهگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان ضمن قدردانی از " وحیده ایثاری " و "مریم رحیمی" فوتبالیست های گرگانی عضو تیم افزود: ورزشکاران ما عقاید دینی و ارزشی خود را به خواسته مقامات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تغییر ندادند و از حق خود برای حضور در این دوره از مسابقات گذشتند که این موضوع جای تقدیر و تشکر ویژه دارد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.84 seconds.